05 Září 2017

Jeep® Compass na jevišti spolu s Rolling Stones

 

  • Jeep® je oficiálním sponzorem evropského turné Rolling Stones - No Filter, které proběhne od 9. září do 25. října.
  • Hostující hvězdou tohoto turné bude nový Jeep® Compass, který se představí na speciálním pódiu, a to ve všech městech konání koncertů.
  • Digitální a hudební aktivity umožní fanouškům vyjádřit svobodného a vždy originálního ducha ve skutečném stylu Jeep®.

 

Značka Jeep® se na jevišti s kapelou Rolling Stones objeví již podruhé. Jeep® se stal opět oficiálním sponzorem evropského turné legendární rockové kapely.

 

Tyto dvě legendy vystoupí společně na energií nabitém turné Rolling Stones - No Filter' 2017, které bude na starém kontinentu zahrnovat celkem 14 koncertů, a to od 9. září do 25. října.

 

Partnerem legendární rockové kapely se značka Jeep® stává již podruhé. Poprvé tomu bylo v roce 2014 při příležitosti turné 14 On Fire. Spojení těchto dvou ikon svých oborů je skutečně pozoruhodné. Zatímco Rolling Stones se může pochlubit zcela revolučním pojetím své tvorby a také trvalým vlivem na vývoj rockové hudby, značka Jeep® je známá již 76 let jako výrobce nejoriginálnějších vozidel, které jsou dokonalým vyjádřením svobody a dobrodružství.

 

Hostující hvězdou turné Rolling Stones - No Filter bude nový Jeep® Compass - nejnovější přírůstek v nabídce značky Jeep®, vůz, který zdařile kombinuje legendární offroadové schopnosti Jeep® s uživatelsky vstřícnou konektivitou a bezpečnostními technologiemi, jako i osobitým a moderním stylem.

 

Venkovní pódium modelu Jeep® Compass poskytne fanouškům Rolling Stones vzrušující zážitek v duchu reklamní kampaně Recalculating. Zájemci si budou moci zahrát na rockové hvězdy za doprovodu skladeb Rolling Stones produkovaných přímo reproduktory v modelu Compass.

 

Ti nejtalentovanější budou moci své schopnosti předvést živě, k čemuž jim poslouží řada hudebních nástrojů přímo na pódiu. Po svém vystoupení se pak budou moci podepsat na pozadí pódia. Fotografie z akce budou sdílené na sociálních sítích pod oficiálními hashtagy #recalculating, #jeepcompass, #jeep a #stonesnofilter.

 

Zákazníci v Německu, Francii, Itálii a ve Španělsku, kteří si v srpnu a záři vyzkoušeli nový Compass během testovacích jízd, budou automaticky zařazeni do slosování o vstupenky na jednotlivá vystoupení.

 

 

Turín, 5. září 2017

 

 

 

poslední videa

pokroČilé vyhledávání

Hledat...

Od
Komu
Hledat

Související obrázky


Priložené soubory