Přihlaste se k odběru newsletteru

Přihlaste se k odběru newsletteru Stellantis Communications a budete dostávat aktuální informace o všech novinkách

17 zář 2012

Jeep® na mezinárodním autosalonu v Paříži 2012

Na letošním mezinárodním autosalonu v Paříži představí Jeep® trojici nových speciálních edicí, které rozšíří portfolio značky na evropském trhu. Premiéru budou mít limitované edice vlajkové lodi Jeep Grand Cherokee, ikonického Jeepu Wrangler a městského kompaktního SUV Jeep Compass.

Jeep® na mezinárodním autosalonu v Paříži 2012

 

Na letošním mezinárodním autosalonu v Paříži představí Jeep® trojici nových speciálních edicí, které rozšíří portfolio značky na evropském trhu. Premiéru budou mít limitované edice vlajkové lodi Jeep Grand Cherokee, ikonického Jeepu Wrangler a městského kompaktního SUV Jeep Compass.

V expozici značky Jeep se v záři reflektorů představí limitovaná edice Jeep Grand Cherokee SRT White Edition v exkluzivním odstínu Bright White. Tato speciální edice vychází z vysokovýkonného modelu SRT řady Jeep Grand Cherokee. Pochlubit se může elegantním vzhledem s černými detaily a vysoce výkonným zážehovým motorem 6.4 l HEMI, který produkuje výkon 468 k. Nový model SRT White Edition je určen všem extrémním příznivcům sportovních vozidel, kteří se chtějí odlišit.   

Kromě nové limitované edice Jeep Grand Cherokee SRT White Edition, značka Jeep v Paříži odhalí i novou speciální edici Jeep Wrangler Moab. Vystavený vůz ve zcela nové barvě karoserie Rock Lobster, představuje tovární úpravu Wrangleru inspirovanou americkou oblastí Moab v Utahu, jež je celosvětově známá outdoorovými aktivitami a off-roadovými akcemi. Nová edice Wrangler Moab přidává off-roadové legendě Wrangler agresivnější a modernější vzhled.

Evropskou premiéru bude mít v Paříži také speciální edice Jeep Compass Overland, která do řady kompaktního městského SUV Compass vnáší novou dávku elegance a řadu prémiových prvků. S bohatou nabídkou zábavných a informačních technologií představuje Overland nejexkluzivnější model řady Compass. 

Na mezinárodním autosalonu v Paříži budou vystavené také další modely z nabídky Jeep. Veřejnost tak bude moci obdivovat nový výbavový stupeň vlajkové lodě Jeep Grand Cherokee S Limited, Jeep Wrangler modelového roku 2013 s novými prvky interiéru a novou limitovanou edici Jeep Compass Black Edition uvedenou na evropský trh v srpnu.

Expozice značky Jeep na mezinárodním autosalonu v Paříži 2012

Expozice značky Jeep v Paříži se nachází v hale 1 a rozprostírá se na ploše 984 m2. Je navržená tak, aby návštěvníkům prezentovala univerzálnost vozidel Jeep, jako i jejich výjimečné vlastnosti ve zcela diametrálně odlišných podmínkách, ve městě či náročném terénu.

Povrch podlahy v expozici prostřednictvím kombinace materiálů a barev simuluje různé typy terénu. Bílý pryskyřicový povrch vytváří efekt stezky pokryté ledem, břidlicově šedý materiál představuje asfaltovou silnici a pryskyřicový béžově zbarvený povrch vytváří efekt písečných dun v poušti.

Tapety a sloupy, které obklopují výstavní prostor, představují moderní současnou metropoli. Velké LED plochy pokrývající sloupy vytvářejí efekt mrakodrapů a v interakci s obrazovkou umístěnou na stěně prezentují veřejnosti jedinečné charakteristiky jednotlivých modelů značky Jeep.

Prostřednictvím 50palcového monitoru si budou moci návštěvníci expozice vyzkoušet i zcela nový konfigurátor vozidel určený pro evropský trh. Konfigurátor je koncipován jako skutečný interaktivní katalog, kde fotografie ve vysokém rozlišení prezentují každý model v jeho přirozeném prostředí. Konfigurátor nabízí velmi jasné a intuitivní ovládání.  

V části expozice bude vytvořen prostor, kde si návštěvníci budou moci zakoupit exkluzivní příslušenství a oblečení lifestylové kolekce Jeep.

A nakonec prostřednictvím prospektů a informačních materiálů se návštěvníkům představí také produkty FGA Capital, joint venture projektu společností Fiat Group Automobiles a Crédit Agricole zaměřeného na automobilový trh. Finanční společnost působí na všech hlavních evropských trzích (ve Francii prostřednictvím FC France) s posláním podpořit prodeje všech značek Fiat Group Automobiles prostřednictvím inovativních finančních produktů a služeb určených pro dealerskou síť, zákazníky a společnosti.

Značka Jeep

Značka Jeep se může pochlubit reputací globálního výrobce, který nabízí svá vozidla ve více než 120 zemích světa. Jeep staví na čtyřech hlavních hodnotách: svobodě, dobrodružství, originálnosti a vášni. Svobodě jako stavu mysli a individuálního odhodlání následovat vlastní instinkty s důvěrou v požitek z dobrodružství díky schopnostem v terénu. Dobrodružství jako povolání. Autenticitě, která se pojí ke značce, jež byla průkopníkem jízdy v terénu a dnes si v tomto segmentu udržuje vedoucí postavení. Vášni jako impulzu přinést něčí individualitu silně a výrazně do popředí.

Od představení prvního modelu v roce 1941 bylo vyrobeno a do celého světa distribuováno přes 15 milionů vozidel Jeep. Značka Jeep se může pochlubit mimořádnou osobitostí: Jeep dokázal vždy nabídnout velmi inovativní produkty, které v mnoha případech stanovily měřítka v řadě segmentů. Počínaje legendárním Jeepem Wrangler a konče kompaktním SUV Jeep Compass či vlajkovou lodí Jeep Grand Cherokee, každý Jeep vypráví legendy z úžasných cest a o vášni pro jízdu v terénu trvající po sedm desetiletí. 

 

Jiný obsah